No cal recordar que el COVID19, ens afecta a tots per igual. I que tots, estem a la mateixa barca, conseqüentment la Direcció de l’escola, avançant-se a aquesta situació excepcional, amb solidaritat amb totes les famílies que integren la nostra comunitat educativa, ja fa dies va informar-vos que aplicava una reducció a les quotes d’ensenyament d’un 50%!

Aquesta d’entre altres mesures ha sigut recolzada per l’ Agència Catalana del Consum de la Generalitat de Catalunya, que el passat dilluns dia 6 d’abril ha publicat un comunicat en el que informa a tots els pares i mares de que no estem tractant d’un simple servei de guarderia on deixar els nostres fills i filles mentre no ens en podem fer càrrec (aspecte que en tot cas també cal tenir en compte en el context en què ens trobem) sinó d’un servei a la comunitat que es pot qualificar d’essencial, al qual cal donar un tractament adequat i per consegüent assolir la part que pertoca a totes les famílies, en el manteniment de l’escola mitjançant el pagament de les quotes ordinàries, això si reduïdes, donada la situació excepcional que ens afecta a tots.

Per a més informació de tots i poder llegir integrament el esmentat comunicat, feu clic al següent enllaç d’abaix:

Comunicat publicat per l’Agència del Consum de la Generalitat de Catalunya.

La direcció i tot l’equip educatiu de l’escola us agraeixen la vostra comprensió i solidaritat.

Comentarios desactivados en Comunicat de l’Agència del Consum de la Generalitat de Catalunya sobre les Escoles Bressol i el COVID-19

L’Escola ja té compte a Instagram!!

Benvolgudes famílies ja tenim Instagram de l’escola!

Si voleu compartir fotos i/o vídeos de cosetes que aneu fent aquests dies (llegir, cantar, ballar, fer esport, cuinar, un trencaclosques, construccions, experiments… qualsevol cosa que us vingui al cap). Ens agradarà molt que ho compartiu al nostre Instagram.

Com ho heu de fer:

Envieu un missatge al nostre correu de l’escola i la foto que voleu compartir:

escola@escolabegonia.cat

I nosaltres ho penjarem el més aviat possible a la página d’Instagram de l’escola: @escola.infantilbegonia

Gràcies per l’atenció i esperem que tant vosaltres com el vostre entorn estigueu bé davant aquesta situació d’excepcionalitat.

Comentarios desactivados en L’Escola ja té compte a Instagram!!

Activitats per fer a casa amb els nens

L’equip educatiu de l’escola, amb la finalitat d’ajudar-vos dintre del possible a l’educació dels vostres fills a casa, us facilita una sèrie d’activitats de tota mena, dissenyades per l’equip de JOCVIU, que podeu fer tota la família a casa vostra. Per accedir-hi només heu de fer clic al següent enllaç:

QUÈ PUC FER A CASA?

Tot el nostre equip educatiu espera amb il·lusió tornar a veure’ns ben aviat per poder-nos abraçar, riure i jugar.

Comentarios desactivados en Activitats per fer a casa amb els nens

Reducció d’un 50% a les quotes d’ensenyament de l’escola pel COVID-19

Com sabeu, el passat dia 13 de març, per ordre del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, dintre de les mesures preventives de lluita contra la propagació del COVID-19, vàrem tancar la nostra escola.

Degut malauradament a que aquest tancament s’allargarà fins que les autoritats competents ho indiquin, l’escola s’ha vist obligada a fer un ERTO, per poder ajustar així al màxim les despeses i repartir solidàriament entre tota la nostra comunitat educativa (professores, monitores, personal no docent, pares i mares…) les despeses ordinàries que continuen vigents per al manteniment de l’escola, com ara: lloguer del local, subministres, impostos i seguretat social entre d’altres.

Conseqüentment, tenint en compte que les despeses fixes de manteniment de l’escola continuen vigents i les famílies hauran de continuar pagant-les, la Direcció de l’escola, una vegada fet l’ERTO, per iniciativa pròpia i amb solidaritat compartida amb totes les mares i pares de l’escola, aplicarà, fins que duri aquesta situació excepcional de confinament, una reducció d’ un 50%, a totes les quotes d’ensenyament:

Tot el dia: 325,00 € – 50% = 162,50 €
½ dia: 305,00 € – 50% = 152,50 €

També l’escola en justícia i en solidaritat amb totes les famílies retornarà les quantitats pagades pels últims 15 dies de mitja pensió i permanències del mes de març, tan bon punt com puguem tornar a reobrir l’escola.

Per a major comoditat i seguretat per a tots, fins que duri el confinament, podeu fer els vostres propers pagaments mitjançant transferència al següent compte de LA CAIXA a nom de Susanna Vaquer i Navarro:

ES76 2100 0868 5001 0122 6597

No oblideu d’indicar el nom de l’alumne i guardar el comprovant bancari de la transferència, que us servirà com a justificant i rebut del vostre pagament.

Comentarios desactivados en Reducció d’un 50% a les quotes d’ensenyament de l’escola pel COVID-19