servei_menjadorpiscina

SERVEI D’ACOLLIDA:

Aquest servei funciona des de les 7.30h fins l’inici de l’horari escolar, per a les famílies que ho necessitin.
Els nens i nenes que facin aquest horari poden portar l’esmorzar i els el donarem nosaltres.

SERVEI DE PERMANÈNCIA:

Aquest servei funciona de 17.30h a 18.00h, per aquelles famílies que hagin de recollir el seu fill o filla més tard de l’horari escolar.

SERVEI DE MITJA PENSIÓ:

L’hora de dinar és un bon moment per iniciar als nens i nenes en la nostra dieta mediterrània, donant-li importància a les fruites i verdures fresques. A la nostra escola, doncs, donem prioritat a una cuina natural sense additius ni colorants i que tingui en compte els gustos i necessitats dietètiques dels infants.

“A l’escola tenim cuina pròpia, la nostra cuinera elabora cada dia el dinar i berenar i per tant el nostre menjar és natural i acabat de fer”.

Tots els nostres menús estan elaborats i dissenyats per un equip nutricional professional, amb totes les garanties sanitàries i dietètiques.

Admetem el Ticket Guardería®El servei de menjador disposa de dos tipus de menús, segons l’edat dels nens i nenes, un de sencer i un de triturat, en cas que ho necessitin tenim menú de dieta, tan astringent com laxant.

Igualment si els nens o nenes tenen al•lèrgies o alguna intolerància a algun aliment, se li prepararà un menú adequat a les seves necessitats.

El menú dels infants es lliurarà a les famílies el primer dia de cada mes. La migdiada està inclosa en aquest tram d’horari, comença a les 13h fins a les 15h.

Els lactants se’ls hi respecta el seu ritme alimentari, posant-nos dia a dia d’acord amb les famílies. Per les famílies que ho desitgeu l’escola permet que porteu vosaltres el dinar del vostre fill/a, fins el primer any de l’Infant.

La nostra escola admet el Ticket Guardería®.

SERVEI DE PSICÒLOGA:

Disposem d’un servei psicopedagògic, que ofereix als pares la possibilitat de consultar per qualsevol qüestió relacionada amb el procés de desenvolupament dels infants.

NATACIÓ:

Contacte amb l’aigua a traves del joc.
Al mes d’octubre s’inicia el curset de natació, portem als infants de 2 a 3 anys cada dilluns a la piscina Sant Jordi.

CASAL D’ESTIU:

Durant el mes de juliol el centre estarà obert en horari normal (7.30h a 18.00h).
En aquest mes l’escola proposarà activitats de lleure, sortides i bany al pati de l’escola.
Per tal de donar servei a les famílies que ho necessitin, l’escola també ofereix el mateix servei per els ex-alumnes de l’escola.