Instal·lacions

Les aules

Les classes són àmplies, exteriors i amb molta llum natural, cada una d’elles té sortida directa al pati de l’escola.

• Una classe de lactants (Els Ossets): de 4 mesos a 1 any.
  • Una classe de caminants (Els Conillets): d’1 a 2 anys.
  • Una classe d’infantil (Les Girafes): de 2 a 3 anys.
  • Una aula de jocs amb piscina de boles.

Les classes dels Ossets i Conillets disposen d’un sòl especial ecològic de PVC antilliscant i anticaigudes, per donar la màxima protecció als més petits de l’escola.

Totes les nostres instal·lacions són modernes i adaptades a la nova normativa, per als nens i nenes de 4 mesos als 3 anys.

Els patis

Disposem d’amplis patis de més de 425 m² totalment solejats, i adaptats a les diferents edats dels infants.
Els nostres patis exteriors inclouen un àrea acotada, per als nens més petits, de paviment de cautxú, respectuós amb el medi ambient i antilliscant que aporta una major seguretat als infants.

Altres espais

Disposem d’una entrada independent per accedir directament des del mateix carrer a la llar d’infants, amb un ampli vestíbul per poder deixar aparcats tranquil·lament els cotxets dels nens.

• Lavabos i rentamans mida infantil, integrats a l’aula.
  • Sala de canviador, per a lactants i caminants.
  • Sala de descans per a lactants.
  • Cuina.
  • Despatx de direcció.
  • Lavabos i espai vestuari per a adults.