Com ho fem?

Sortides: Granja Escolacarnestoltes

Tenint en compte les necessitats i interessos dels infants d’aquestes edats, la nostra metodologia es basa en l’organització d’activitats que afavoreixen els seu desenvolupament harmònic i les seves capacitats: racons de joc, psicomotricitats, centres d’interès, experimentacions plàstiques, piscina, joc a l’ aire lliure, … i en l’atenció de formació dels hàbits d’autonomia personals i socials.

Sortides

L’escola potencia les sortides i les festes populars, com a activitat molt important en la vida escolar.

Al llarg del curs els infants de l’escola fan diferents sortides, al parc, al teatre, a la granja escola, a l’aquari etc..

Les sortides tenen com a finalitat:

• Gaudir més estones de lleure i potenciar la convivència entre els nens i nenes d’una classe i les educadores.
  • Realitzar o complementar determinats aprenentatges del currículum acadèmic.

Festes populars

L’escola considera necessària la celebració de les festes populars com a eina bàsica d’arrelament a la realitat local i nacional de Catalunya. La selecció de festes que se celebren a l’escola són:

La Castanyada, el Nadal, el Carnestoltes, la Pasqua, Sant Jordi i la Festa de Fi de Curs.