Anglès i música

L'anglès ja està inclòs a la quotaClasse de música

A LA NOSTRA ESCOLA L’ANGLÈS I MÚSICA JA VAN INCLOSOS A LA QUOTA ORDINARIA I NO SÓN CAP DESPESA EXTRA PER A LES FAMÍLIES.

ANGLÈS:

Al nostre projecte educatiu donem importància al aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera.

El més important és que des de ben petits, els nens i nenes tinguin contacte amb l’accent i amb la tonada de la nova llengua, i això ho treballarem ja des de maternal (classe dels Ossets), i P-1 (classe dels Conillets) mitjançant cançons i jocs de falda.

Posteriorment, a partir de P-2 (classe de les Girafes) es treballa a l’aula, per tal d’anar familiaritzant als nens i nenes amb aquesta important llengua estrangera. La sessió, de 45 minuts de durada, es duu a terme íntegrament en aquesta llengua.

“Les classes d’anglès i de música són donades per professorat titulat i especialitzat”.

Utilitzem el joc com a eina d’aprenentatge mitjançant manualitats, cançons, contes i jocs molt divertits que propiciaran l’assimilació dels conceptes sense que els vostres fills i filles en siguin conscients. D’aquesta manera, associaran l’anglès a quelcom divertit.

MÚSICA:

També al nostre projecte educatiu la música com a eina d’aprenentatge té un paper important.

Així, a l’escola, cada dimarts pel matí, fem classes de música orientades als nens i nenes de P-1 i P-2. Es tracta d’un dels aspectes que integren l’educació global dels nens i nenes.

A les classes de música oferim a l’Infant activitats relacionades amb el moviment, el coneixement del cos i les seves possibilitats: l’espai, el so i la veu.

Dins el programa CONEIXEM I TOQUEM, presentem als nens i nenes, els instruments de percussió, instruments de vent (flauta i harmònica) i el violí.

Igualment dins els continguts de música, donem molta importància a les audicions musicals, i a un ampli repertori de cançons i danses populars tradicionals catalanes i de reu del mon.