57 anys de Magisteri

Benvolgudes i benvolguts,

Amb un gran orgull i una tremenda satisfacció, us faig saber que en el mes de juny del 2020 compleixo els meus 57 anys de Magisteri.

Gràcies a l’esforç compartit entre les meves primeres educadores encara en actiu, les que s’han incorporat progressivament al projecte, els i les exalumnes (alguns dels quals ja porten als seus fills i filles a l’escola) i els pares i mares que ara ja son avis, sabem que la nostra Escola Begònia no seria la mateixa sense ells.

Tenim una llarga trajectòria al darrere i una altra encara més llarga per endavant. Com diu el mestre: “Tot està per fer, tot és possible”.

Vull agrair-vos, doncs, a totes les famílies que heu confiat “els vostres grans tresors” al nostre projecte educatiu i a les meves educadores durant tants i tants anys.

Estic ben convençuda de què “la nostra missió de Magisteri és la més sublim de les ocupacions”

Amb afecte,

firma
Directora de l’Escola Infantil Begònia.
Setembre de 1962 – Juny de 2020.